Jag är sämst....

Seriöst, förlåt för min dåliga uppdatering. Är för tillfället helt fokuserad på träning. Tränar 1-2 timmar 4-6 dagar i veckan, vilket innebär jobb träning duscha sova osv. 
Ska göra en video till helgen försöka lägga in före och efter bilder försöka redigera videon och få upp den här för alla nyfikna följare 😊. Håll utkik 
Peter Rosander
2016-10-07 @ 17:57:05

Hej
Söker nog bara någon att bolla med någon som har varit med om/gått igenom vad min dotter kommer att gå igenom. Han har känt så länge men har kommit ut först nu, 3:e i gymnasiet, som förälder vill vi bara stötta och förstå men inte lätt att veta hur man bör göra. Vad vill han ha för hjälp av oss. Han har mycket jobbigt i skolan "kompisar" fryser ute och vi får mer svårt att hjälpa till han vill helst bara vara ensam. jag tror han behöver någon att prata med. Vi som föräldrar "duger" inte alltid. Vad gör man? Du får gärna maila om du har något råd. [email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ftmtrans.blogg.se

I denna blogg får ni följa min könskorrigering, jag skriver om mina tankar alla möten med utredningsteamet i Alingsås. I framtiden kommer jag förmodligen också släppa videoklipp med min förändring på hormoner.

RSS 2.0