ÄNTLIGEN

Jag har nu äntligen efter att ha väntat sen februari/mars fått tid till kvinnokliniken för att få plocka ut mina ägg.
Ska dit den 29 september.

Fick hem en hälsodeklaration som jag ska fylla i och den är verkligen utformad för PAR som inte kan få barn. Känns jätteskumt att fylla i den när man ska fylla i saker om ens partner/sambo fastän man inte har någon.
Men men, får väl sitta där med dom och fråga hur dom tänkte.

Sjukt glad det innebär att de är mindre än 3 månader kvar tills jag får börja med testosteron. :)

Anonym
2015-09-06 @ 21:47:49

Du kan ju alltid lossas av vi är ett par!! 😂😘✌🏼️ Är så oerhört glad att du snart är i mål! Att du inte är långt ifrån att börja få mörkare röst, hårväxt (dock ska det vaxas bort på vissa ställen 😉)! Är så otroligt glad att jag knappt kan förmedla min glädje till dig min kämpe! ❤️ Q❤️K

Svar: HAHA du är och kommer alltid vara min Fru. Till och med de dagar du inte vill vara de :) Men ska jag skriva dig på rapporten då haha?Tack för att du finns mitt hjärta.
Noel Savelius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ftmtrans.blogg.se

I denna blogg får ni följa min könskorrigering, jag skriver om mina tankar alla möten med utredningsteamet i Alingsås. I framtiden kommer jag förmodligen också släppa videoklipp med min förändring på hormoner.

RSS 2.0