Operation

Tjaa  
 
Äntligen händer det något nytt i mitt liv. Imorgon åker jag till sahlgrenska för inskrivning inför min operation som sker om 1 vecka.
Så den 12 Maj ligger jag under kniven och brösten blir där efter ett minne blott.
Tänkte jag ska lägga upp bilder osv på hur det ser ut och hur läkningen går framöver.
 
Ha de bra så länge
Anonym
2015-05-05 @ 23:31:46

Hat läst hela din blogg nu och det är riktigt inspererande. Följer dig på din resa

Svar: Roligt att höra :) Ja nu börjar de även hända lite grejer i mitt liv så bloggen kommer bli mer uppdaterad framöver :)
Noel Savelius




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ftmtrans.blogg.se

I denna blogg får ni följa min könskorrigering, jag skriver om mina tankar alla möten med utredningsteamet i Alingsås. I framtiden kommer jag förmodligen också släppa videoklipp med min förändring på hormoner.

RSS 2.0